• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 5 شهریور 1398
کد مطلب : 75041
+
-

هشدار درباره لوازم‌التحریر غیر استاندارد

هشدار درباره لوازم‌التحریر غیر استاندارد

با توجه به نزدیک بودن ایام بازگشایی مدارس، خانواده‌ها باید از خرید لوازم‌التحریر غیراستاندارد که به کودکان صدمه وارد می‌کند، پرهیز کنند. 

به گزارش ایرنا، رئیس اداره استاندارد گناوه افزود: والدین در خرید لوازم‌التحریر فرزندان خود دقت کافی کنند تا از بروز مشکلات جدی برای آنها جلوگیری شود. 

«قدرت‌الله شاهین‌زاده» افزود: با توجه به این‌که کودکان نسبت به بزرگسالان از پوست، ریه و ویژگی‌های جسمانی حساس‌تری برخوردارند و توجه به سلامتی و ‏ایمنی بدن آنها دارای اهمیت بسیار زیادی است، باید نوشت‌افزاری را انتخاب و خرید کنند که متناسب با سن آنان باشد و کیفیت مناسب داشته باشد. ‏

وی اظهارکرد: نوشت‌افزار باکیفیت و معتبر از برندهای مرغوب، مواد اولیه بسیار خوب و باکیفیت ساخته شده و از ‏هیچ گونه مواد شیمیایی مضری در آنها استفاده نمی‌شود. 

رئیس اداره استاندارد گناوه گفت: نوشت‌افزار باکیفیت در صورت لمس یا تماس بدنه و جوهرشان با پوست بدن، هیچ گونه ‏حساسیت و بیماری برای افراد به‌ویژه کودکان به وجود نمی‌آورد و بوی تولیدشده از جوهر و یا متریال استفاده‌شده در سایر محصولات ریه‌‏های آنها را آزار نمی‌دهد. ‏وی اظهار کرد: باتوجه به این‌که در بازار برخی از تولیدکنندگان دست به طراحی و تولید لوازم‌التحریر ‏متنوع مخصوص کودکان زده‌اند، باید والدین در خرید دقت کنند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید